قیمت طراحی لوگو در سال جدید در ایران
آخرین اخبار رسمی در حوزه رایانه و موبایل و خرید اینترنتی
قیمت طراحی لوگو در سال جدید در ایران
پنج شنبه 3 تير 1400 ساعت 20:34 | بازدید : 213 | نویسنده : میلاد حیدری | ( نظرات )

این سوالی است که من اغلب از من می پرسند. و این س goodال خوبی است ، زیرا من می خواهم بدانم که آیا من جای آنها هستم و آیا بهترین کارها را برای فعالیت جدید و هیجان انگیز خود می خواهم.

خوب ، خوشبختانه من یک طراح آرم هستم ، بنابراین قادر خواهم بود به این پاسخ دهم

لوگو تصویری است که شما برای مارک تجاری و ایجاد هویت سازگار برای تجارت قیمت طراحی لوگو خود استفاده می کنید. این لزوماً منعکس کننده ویژگیهای اصلی شما نیست. بلکه نمادی است که ارتباطی را بین مخاطبان هدف و تجارت شما ایجاد می کند.

"آرم وسیله افتخار است و باید در بهترین حالت نشان داده شود. اگر در تجارت ارتباطات ، "تصویر سلطان است" ، جوهر این تصویر ، آرم ، نگین تاج آن است. "

پل رند
طراح لوگو که برای IBM ، UPS ، Enron ، Morningstar ، Inc ، Westinghouse ، ABC و NeXT آرم ایجاد کرده است.

بنابراین ، هنگامی که برای ایجاد لوگو و هویت تجاری خود با یک طراح آرم کار می کنید ، تمرکز شما باید بر روی تأثیر نتیجه یا نتیجه نهایی (فروش بیشتر یا بهبود ارتباطات و غیره) باشد و نه کاملاً بر هزینه.

 

 

سازمان های هوشمند در حال درک این موضوع هستند که القای طرح در شیوه های تجاری اکنون برای تأثیرگذاری بر نتایج تجاری آنها یک ضرورت است.

هزینه ها چگونه تصمیم گیری می شوند؟
شما نمی توانید دقیقاً مانند ارزش گذاری یک محصول ، رقمی را در یک سرویس سفارشی مانند طراحی آرم قرار دهید. (اگر برای «طراحی آرم» به صورت آنلاین گوگل کنید ، صدها پیوند مختلف که خدمات طراحی آرم را ارائه می دهند مملو از شما خواهد شد). با این حال ، جنبه های اساسی خاصی وجود دارد که هزینه طراحی آرم را تعیین می کند.

طراحی یک آرم فقط انتخاب یک قلم زیبا و بازی با اشکال و رنگ های مختلف نیست. فاکتورهای زیادی وجود دارد که ارزش طراحی آرم حرفه ای را تعیین می کند.

شما باید جزئیات مربوط به کسب و کار خود را تعریف کنید (من بعضی اوقات از صفحه کار طراحی آرم برای کمک به مشتریان در تعریف تجارت و ایده های خود استفاده می کنم.)

و هنگامی که یک طراح آرم را انتخاب می کنید ، مانند سایر حرفه های خدمات ، باید درباره آنها تحقیق کنید و آنها را بررسی کنید. آنها باید یک وب سایت به روز ، پاسخگو و حرفه ای داشته باشند ، محتوای مفید و مفیدی در توصیف خدمات و روند خود داشته باشند - و آن را به صورت آنلاین و کانال های مختلف رسانه های اجتماعی به نمایش بگذارند.

شما برای تجربه ، مهارت و وقت آنها هزینه می کنید. بنابراین ، نرخ ها بسته به تخصص طراح ، مدت زمان ایجاد طراحی آرم منحصر به فرد شما و سطح فشار طراح متفاوت است.

mooselogosketch
یک طراح آرم حرفه ای سالها را صرف تسلط بر مهارتهای خود می کند ، نه فقط در طراحی آرم ، بلکه در زمینه های همپوشانی دیگر مانند روانشناسی ، طراحی اطلاعات و نظریه رنگ نیز مشغول است و فقط چند مورد را نام می برد. آنها همیشه در حال تحقیق ، به روزرسانی و اصلاح مهارت های خود و همچنین ساختن یک کوپای عالی هستند. و این هرگز یک کار 9 به 5 نیست. ما اغلب ایده هایی داریم که اواخر شب به ذهن ما خطور می کند (زمان بهینه برای خلاقیت پیدا می کنم؟) بنابراین یک لنت و مداد همیشه نزدیک است.

برای طراحی یک مارک حرفه ای و هویت آرم ، طراح به جدیدترین نرم افزار ، ابزار و مواد طراحی احتیاج دارد - اینها ارزان نیستند (مگر اینکه در معرض خطر کپی غیرقانونی نرم افزار قرار بگیرید).

طراحانی که از نرم افزار و ابزار ارزان قیمت استفاده می کنند فقط می توانند آرم های با کیفیت پایین ارائه دهند. با نگاهی به گذشته ، آژانس های تجاری و طراحی تخصصی بزرگتر دارای دفاتر فیزیکی مرکز شهر با حقوق و دستمزد کارکنان / فریلنسر هستند که آنها برای نگهداری و پرداخت آن نیاز دارند و این هزینه های اضافی به شما منتقل می شود.

ویدئوی زیر را که سایت های "مشخصات کار" و "طراحی مسابقه" را توصیف می کند ، ببینید:

 

من شما را در مورد مزایا و معایب مسابقات طراحی آرم خسته کننده نمی کنم ، اما در اینجا یک نقل قول عالی از دیوید آیری - یک طراح آرم از ایرلند ، که خلاصه آن است:

"مهم است که" منابع عمومی "را از کارهای خاص متمایز کنید. برخی از وب سایت ها لیست رقابت های طراحی را به فروش می رسانند ، و این را به عنوان تأمین منابع عمومی تعریف می کنند ، اما در اصل سود آنها را از افرادی که به صورت رایگان کار می کنند ، کسب می کنند. تأمین منابع انبوه هنگامی که برای کارهای ساده استفاده می شود ، می تواند به خوبی کار کند ، به روشی مشابه که چگونه گروه های تمرکز ممکن است مفید واقع شوند و اگرچه همیشه موارد استثنایی نیز وجود دارد ، اما تأمین منابع گسترده نتایج منجر به تولید کیفیت پایین می شود. "


بنابراین ، چه باید پرداخت کنم؟
بسته به عوامل مختلف ، در اینجا در انگلستان ، یک طراحی هویت آرم حرفه ای می تواند از 500 تا 2000 پوند برای یک تجارت کوچک و حدود 3000 تا 50000 پوند برای یک تجارت متوسط ​​، آجر و ملات هزینه داشته باشد که نیاز به علامت گذاری دارد ، وسایل نقلیه و مواد بازاریابی

و برای شرکتهای بزرگتر ، با نیازهای بیشتر به صورت چاپی و آنلاین ، می تواند برای یک هویت کامل مارک با دستورالعمل ها از 10،000 پوند فراتر رود. سایر طراحان آرم انگلیس ممکن است به صورت ساعتی هزینه دریافت کنند (میانگین حدود 25 تا 100 پوند در ساعت است) ) که اگر در مراحل اولیه خلاصه ای از توضیحات وجود نداشته باشد ، می تواند با بسیاری از ویرایش ها به راحتی گران شود.



برچسب‌ها: لوگو ,

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
نویسندگان
پیوندهای روزانه
آخرین مطالب
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



دیگر موارد

آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 74
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1

آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 74
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 2

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز :
:: باردید دیروز :
:: بازدید هفته :
:: بازدید ماه :
:: بازدید سال :
:: بازدید کلی :